ForHair.se

Ush, tvi och blä

God morgon! Söndag idag och jag är inte direkt jättepeppad. Har galet ont i halsen och känner mig allmänt seg. Håller jag på att bli förkyld? :( Äh, lite TH i bakgrunden så kan jag väl stå ut med det också då.

Har inga stora planer för den här dagen. Det blir en sväng bort till farmor&farfar. Farfar kom hemfrån sjukan igår igen så nu blir det bort och säga hej en stund. Vad händer den här söndagkvällen då? Antagligen en film till i min ensamhet. Lite lagom ansträngande, haha.

O just det. Angående rubriken. Var nyss nere i källaren och skulle slänga in en tvätt. Vet ni vad den stora nackdelen är med att ha tvättstugan i källaren? SPINDLAR. Självklart satt det Sveriges största spindel precis innanför dörren till tvättstugan och jag som är livrädd får panik. Hade lite tvätt att ta med upp också men det får vänta tills pappa är hemma och tar bort den jävla spindeln, haha. Stora problem man kan ha alltså, kanske borde söka hjälp? 

Kommentarer
Postat av: Madde<3

Hehe, hatar också spindlar, dom är så...äckliga...

2011-03-20 @ 13:24:18
URL: http://maddelinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0