ForHair.se

Onsdagmorgon, wiho...

.... not. Vill inget hellre än att bara sova bort hela den här dagen. Tyvärr går inte det eftersom jag har ett jävla psykologiprov att skriva i eftermiddag. Skönt att vår sista lektion är inställd däremot! Måste försöka se något positivt i den här dagen, haha.

Mina planer för dagen är att göra mitt bästa på att inte somna i skolan och när jag kommer hem ska jag slänga mig på soffan och sova framför tv:n. Så sjukt skönt det är, om man borträknar linserna som får damp alltså.

Nu måste jag sätta lite fart med kläder och sånt så jag inte missar tåget! Men vad ska man ha på sig? ;o Vill ha en helt ny garderob för tusan.. Synd att man inte är rik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0