ForHair.se

Lördag

Nej, nu har jag blivit dålig på det här igen. Kan hoppas att det blir bättre när skoan börjar igen och man kommer in i alla rutiner igen. Som att tillexempel inte försova sig... Ledsen flickor för att jag missade träningen, men så kan det gå ibland tyvärr.

Vad har hänt under de här dagarna då? I torsdags åkte jag och fixade mina naglar. Hade fortfarande julnaglar så det var rätt skönt att få det gjort. Senare på kvällen åkte vi på middag hos farmor&farfar. Träffade en del av pappas kusiner, mycket trevligt. Där emellan träffade jag älskade pojken en stund också. Myspys.

Igår firade jag och Andre 22 månader tillsammans. Tanken var att vi skulle in till stan och äta för att sen kolla bio, Tron Legacy 3D. Blev dock lite missöden så det ställde vi in, haha. Var hemma och såg Let's Dance tillsammans istället. Sen sov Andre här så jag får väl skylla på honom för att jag missade träningen, haha.

Ska mysa lite till nu, ha det så bra!

En bild på mina nya naglar, hihi.


Kommentarer
Postat av: louise

Grymma!

2011-01-08 @ 23:06:13
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0