ForHair.se

Hååålaaa

 

Sitter i korridoren helt ensam efter som alla andra har lektion men lilla emma har håla. Inte så roligt som det låter kanske, speciellt inte eftersom jag tillbringade den första halvtimmen med att få internet att funka. Kan inte direkt påstå att det gick så bra..

Efter skolan idag ska jag till stallet med modern min igen. Måste ju komma igång lite nu eftersom det är träning på onsdag. Ska bli sjukt roligt att träna faktiskt. Känns som om man får mycket mer gjort då. Synd bara att alla vägar och ridställen är helt förstörda nu när alla snö&is smälter. Finns inte direkt någonstans att ta vägen när man vill rida.. ;s Får se hur det löser sig senare. Just nu sitter jag bara och längtar efter det här:

Sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0