ForHair.se

God morgon tisdag

Uppe med tuppen idag också, haha. Nej men, det blir väl så när man har plikten som kallar varje morgon, fem dagar i veckan. Som det är just nu skulle jag tycka att det varit rätt skönt att hoppa av och skita i det här nu, för gymnasiet är faktiskt frivilligt! Men antagligen skulle jag ångra mig senare i livet då. Lika bra att ha det gjort isf, haha.

Efter skolan idag är det fortfarande lite oklar om jag ska ut till hästarna och frysa röven av mig idag igen eller om det blir att gå hem till Leida och vara med en stund på pysselkvällen för att träffa Titti. Kan ju säga att jag faktiskt har en favorit..

Vi får se vad som händer senare idag. Bjuder på en stilig självporträttsbild till, måste ju träna lite grann, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0