ForHair.se

Ipoden är knas

Nu är jag äntligen hemma efter dagens alla påhitt. Drog hem till Titti&Lena efter skolan och pysslade ett fint kort till pappas födelsedag. Ska bara hitta på vad han ska få i present också, lite svårare, hm... Mycket mysigt påhitt iaf!

Men nu måste jag be om lite hjälp också. Jag är en stolt ägare till en mycket fin blå Ipod nano. För en vecka sen laddade jag batteriet fullt efter att det var helt urladdat. Efter ungefär en halvtimmes lyssning dog batteriet och den sa att det verkligen var helt slut. Två dagar senare är batteriet halv fullt igen utan laddning, dock räcker batteriet inte så länge innan det dör igen. När jag kommer hem på kvällen och startar den så har den halvt batteri igen. Bara jag som tycker att det är mysko? Kan någon snäll människa hjälpa mig rädda min stackars Ipod? Blir en mycket ledsen Emma om den inte vill funka ordentligt...

Ser ni inte att vi behöver varandra? ;s


Kommentarer
Postat av: louise

stackars emma :(

2011-02-28 @ 23:24:03
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0