ForHair.se

Torsdag

Nu är vi inne i september månad och idag är det torsdag vilket betyder att det snart är helg! Äntligen! Förstår inte hur veckorna kan gå så långsamt när skolan börjat. I somras kändes det som att det var helg var och varannan dag, herregud.

Just nu är det rast mellan svenska och engelska tror jag. Ingen aning faktiskt. Blev klar med uppgiften och sen blev det fri surf, haha. Läget idag är faktiskt relativit lugnt men jag har sjukt ont i halsen och har lite svaga misstankar om att min kära vän Rebecka smittat ner mig med något äckligt virus. Trevligt trevligt, men jag gillar henne iaf, hihi.



Antar att det här är jag om några dagar. Typiskt om jag skulle bli sjuk till helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0