ForHair.se

Nu var det ett tag sen

Som rubriken säger var det ett tag sen jag skrev var det ett tag sen jag skrev något, igen. Jag är en mycket usel bloggare. I vilket fall så är jag galet trött och något irriterad atm.

Är det bara jag som är trött på allt valprat? Själv kan jag inte heller sluta prata och tänka på det, haha. Just nu är jag bara irriterad över alla fånar som inte kan acceptera att det faktiskt var det svenska folket som avgjorde valet och de som sitter i riksdagen nu har alla lika mycket rätt att vara där. Fjantar, Sverige är ett demokratiskt land. Nog om det, ska inte förpesta bloggen med mer gnäll för tillfället ;)



Har faktiskt spanska lektion men är klar med uppgiften så då kan man ta det lite lugnt, hihi. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0