ForHair.se

Shopping!

Har nyss kommit hem från köpcentrumet familia. Var ledig idag och då har man tid med sånt, hihi. Planerna var att köpa ett par vita jeans från gina tricot och bli bjuden på lunch. Det slutade olycklgitvis med att jag köpte de vita jeansen för 199 kronor+ett par svarta tights för 99 och köpte min egen lunch men blev bjuden på en glass. Inte så bra då de här pengarna är dom sista jag får fram till september eftersom kommunen inte ville ge mig något sommarjobb. Måste säga att det är lite dåligt att bara drygt 700 utav alla de 2000 som sökte, men vad ska jag göra åt saken? Bara att gratta de som fick jobb :)

Angående jeansen så har jag ett par som är likadana som de jag köpte fast ljusblå. Dock var jag något smartare den här gången och frågade i butiken vilken storlek jag borde ha. De jag redan har är i storlek 28 men de blev lösa väldigt fort. I butiken sa dom nu till mig att dom ska sitta jättetight när du köper dom så töjer dom sig sen och blir perfekta. De nya är då istället i storlek 27 så förhoppningsvis sitter dom bra under hela avslutningen, helst utan att spräcka dom ;)

Kommentarer
Postat av: Diggy

emma jag brukar aldrig lägga det ska börja men jag vill vara rak på sak

2010-05-31 @ 16:10:31
URL: http://diggys.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är sånna byxor jag vill ha:) de är skit snygga och sköna:) hahah :)

2010-05-31 @ 18:18:32
Postat av: j

Hej. vilken härlig rosa blogg du har :)

2010-05-31 @ 20:43:04
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0