ForHair.se

En helt vanlig måndag

Skola och allmänt tråkigt, peppar mig själv varje dag med att det bara är 2 veckor till lov nu! Snart är etta slut ju? Helt galet...

Vår lilla shettis har förresten kommit idag så imorgon ska jag ut och titta på den lilla tösen. Ska även pussa lite på min lilla älskling, länge sen jag var hos honom ;( Varit mycket skola och lite häst nu, men ska ta rätt på det nu igen. Pappas födelsedag imorgon också ju, grattis i förskott gamling ;)

Träffade alex efter skolan idag också, hade asmys med kaffe muffins, videos på youtube och massa skratt. Tack för idag älskade vän!

Nu börjar jag bli lite trött och ska upp tidigt och sjunga för pappsen imorgon, rätt sött att vi fortsätter göra det trots att vi alla är stora nu ;) Tycker det är mysigt ändå, presenter och lite familjemys en helt vanlig dag.
Nej, nu är det faktiskt sängen som gäller! God natt allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0