ForHair.se

Måndag måndag måndag

Måste säga att det varit en mycket händelselös måndag. Mest myst med älskling och sånt. Ikväll är det fortsättning på finalen i Biggest Loser och final i Top Model så ikväll blir det mer mys i soffan med min älskling. Fast egentligen vet jag redan vem som vinner Top Model så det är kanske inte så stor mening med att se det men man måste se catwalken, nästan det roligaste på hela säsongen!

Om en stund är det middag som gäller, kyckling sak med pasta. Jag som redan ätit pasta idag, typiskt. I vilket fall, vad har alla andra hittat på en dag som den här? :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tvättat chefens kläder, lagat mat och ätit mat, kokat en massa te (chefen är lite krasslig).

2010-06-14 @ 17:36:48
URL: http://kingarrakk.zoomin.se
Postat av: Lana

sv: Okej jag gör ett smak prov :D

2010-06-14 @ 19:15:07
URL: http://ohay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0