ForHair.se

Kass uppdatering

Har inte skrivit mycket alls men man måste ju njuta lite av det fins vädret också?

Hunden min kom igår och det blev lite dramtiskt men det löser sig det också. Hon är jättesöt och har legat mellan mig och Andre hela natten. Just nu ligger hon utslagen på min säng. Var ute och gick en lång runda för ett tag sen och det är så varmt ute att det blir lite extra varmt.

Mamma och jag var i stallet förut och badade alla hästarna och stackars Olivia tyckte det var jättehemskt. Resten av dagen vet jag faktiskt inte vad som händer, ta det lugnt ch njuta av livet. Vad ska alla andra göra? :)

Kommentarer
Postat av: S E L M A

sv; hehe, jo jag vet att dom är rätt så gamla. :) men är inte heller ett stort fan av alla dessa nya touch-mobiler som kommit ut, så är glad med en vanlig "knapp-mobil" ^^ tack för din åsikt, jätte fin blogg förresten! :)

2010-06-05 @ 15:19:33
URL: http://ddinmammas.blogg.se/
Postat av: dana♥

Hej! Kan du ge mig din åsikt på min blogg, kolla första inlägget. =)

2010-06-05 @ 16:23:22
URL: http://thelifeofdana.blogg.se/
Postat av: Rebecka :D

Värme (Y) vi måste sola på gröningen en dag! synd att de ska regna nästa vecka bara <.<

2010-06-05 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0