ForHair.se

I´ve been thinking..

Varför låter vi våra förhållande komma emellan vänskap? Varför väljer vi att ta våra pojkvänner/flickvänner framför alla våra vänner? Även dom som verkligen är ens bästa vänner? Nej, jag vet att alla inte gör så men jag et att det händer. Jag gör det. En av mina bästa vänner gör det.
Jag vet hur irriterande det är, varför gör jag det då? Man tänker inte på det just då. För att vi är så jävla kassa. Tror att alla stannar ändå. För att de är våra vänner. Men vad ska vi göra om dom inte gör det? Vad gör vi då när vi har bråkat med killen, när vi inte har någon att gå till? Vi står där ensamma utan någon att vända oss till. Vad gör vi då? Jo, vi skyller på vännen som inte stannat när det egentligen är vårt eget fel. Vårt eget jävla fel. Med detta inlägget vill jag nog mest säga att jag saknar mina vänner. Vad hände med allt vi brukade göra och vad hände med allt vi sa till varandra? Hur kan vi ha blivit så dåliga? Fan..
Haha, aldrig normala. Blond och så jävla dum!

Vi gick aslångt den dagen, räddade en ko gjorde vi också ;p

Smygpremiär på Twilight, <3

Oh vad jag kommer ihåg den dagen, dagen innan du åkte till Österrike,
Titti <3 Emma


Kommentarer
Postat av: Lalleh ;*

Jag älskar dig. <3

2010-01-06 @ 22:40:46
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ivägen, ursäkta.

2010-01-06 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0