ForHair.se

Ett sent inlägg (7/1)

I torsdag var jag på bio med älskling, jill och marcus.
Såg

Tyckte att filmen va bra men hade hägre förväntingar på den eftersom jag hört så många säga att den är jättebra. Men mysigt hade vi iaf, åt först på max. Pommes och glass, bäst! Hade ovanligtvis med min kamera så tog lite bilder.
Här en mongo bild på älskling och marcus, dom sitter och kollar reklamen på tvappareten ;)

Och lilla söta Jill :)


Andre och jag firade ju 10 månader då, tack för en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Bäver

haha, alltid jag som ser många ut men kan för att man är ett mongo så:P:D



Älskar dig så otrligt och har haft så himla kul och mysigt med dig i 10 månadeer:D, låt oss fortsätta och låta dem andra månaderna bara bli bättre:D<3

2010-01-10 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0