ForHair.se

God kväll

Upptäckte innan att headern inte syntes eller det kanske bara var jag? Iaf så har jag lagt upp en provisorisk där nu som jag gissar kommer ligga kvar ett tag eftersom jag inte har tålamod nog för att göra något åt det.

För några timmar sen kom jag iaf tillbaka från en tur hos min älskade ponny. Inte helt nöjd med dagens ridning måste jag säga, blir väl så när han inte får gå som han ska men nu är det på tiden att ta tag i det också. Ännu mer stress i min redan stressade vardag, haha.

Har dock lyckats skriva klart redovisningen i spanska som jag ska göra för läraren imorgon och imorgon på hålan ska jag jobba ikapp matten. Skönt att vara på g igen faktiskt. Längtar dock efter lovet också då det faktiskt börjar bli lite mycket just nu. Tänker slappa en stund nu som belöning och spela lite wii med min kära bror. Hörs imorgon gott folk, sov sött!

En lite somrig bild här i sommarlängtan, min finfina polle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0