ForHair.se

Öppet hus var det ja..

Vaken tack vare min bästa vän väckarklockan idag igen. Skolan har bestämt sig för att det är obligatrisk närvaro på dagens öppet hus. Inte alls så skoj som det kunde varit. Dessutom ska jag  och Bekzie stanna i stan och arbeta lite innan jag åker hem och stressar iväg till stallet för att sen stressa iväg på bio med älsklingen min, hihi. Myspys dag idag faktiskt, hoppas jag.

För övrigt måste jag bara slänga in en kommentar om gårdagens Idol. Hur grym är inte vår Helsingborgare Jay Smith? Han är min gud. Så galet bra att jag får rysningar varje gång han öppnar munnen. Rätt skönt att alla andra för en gångs skull tycker lika som mig. Vad jag vet är Jay fortfarande den enda som aldrig har hängt löst och nu har vi honom i finalen. Det måste väl ändå betyda något, eller? Vet dock inte om jag vill att han ska vinna det. Vi vet ju alla att det alltid går bättre för tvåan. Aja, det återstår att se men jag vet att jag iaf inte kommer rösta något i finalen.

Blir ingen bild nu, fastnar troligtvis inte, haha.

Hörs senare med dagens låt och sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0