ForHair.se

Okej, lite då..

Var bara lite trött och sådär innan, därav mitt damp. Men ett litet inlägg orkar jag med ;)

Efter dagens enda lektion idag åkte jag hem och sen pös jag iväg till älskling och såg Grease. Efter det har jag inte fått mycket vettigt gjort. Eller jo, jag slängde in en tvätt i maskinen! Begåvat, haha.

Imorgon ska jag ta mig igenom ännu en meningslös dag med en lektion, den mest meningslösa av de allihopa, spanska. Efter det ska jag dock träffa Philip. Har ingen aning om hur jag ska fördriva tiden i två timmar, några förslag? Det löser sig nog ja. Ska borsta gaddarna och hoppa i säng nu, sov gott allihopa!

Slänger in en dagens låt i samma inlägg här också. Självklart en Grease-låt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0