ForHair.se

Ny design!

Man behöver inte direkt vara vetenskapsman för att upptäcka den nya designen skulle jag tro? En hel del små ändringar som gör massor faktiskt. Inte helt säker på om jag inte tycker att den är lite dyster. Men vad gör det nu under vintern, vad tycker ni?

Just nu är jag iaf fett peppad! Imorgon ska jag köpa biljetter till mig och fina flickorna till Pascha på fredag. Ja, det blir en stor grej när man inte är 18 och går ut var och varannan helg. Men man får ju passa på när det äntligen finns något för oss 16+? ;)

Har precis varit ute med älskling och bror och köpt godis. Ska gå och kränga min del av det. Sålänge får ni roa er med mitt mästerverk från förra våren.

Visst var jag duktig? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0