ForHair.se

Kvällspromenad

Riktigt god mat hos mormor&morfar idag följt av kakor och tårta. Det är trots allt fortfarande julhelg ;)

När vi kom hem tog jag på Busan sitt fina täcke och gick och möte Rebecka. Tog en mysig kvällspromenad i vinterkylan. Brr vad det är kallt! Men vad gör man inte för de små djuren? 

Imorgon ska jag och mina fina vänner titta på rean på väla. Räknar med en hel del folk! Efter några timmars springande på väla ska vi hem till Louise och spela julklappsspelet.  Lite såhär i efterhand, men alla är ju upptagna under julhelgen, haha. Dock har jag inte köpt mina presenter ännu så satsar på att smita iväg imorgon och fixa dom när vi ändå är på väla, hihi. Blir säkert myspys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0