ForHair.se

Grattis mormor!

Efter ungefär en timme väckte jag min kära älskling. Tyckte att det var färdig sovit vid den tiden. Efter lite frukost satte vi oss och skulle spela wii, mario kart. Dock är älsklingen lika dåliga förlorare som vinnare så det var inte jätteroligt, haha.

Om någon timme ska jag tillsammans med familjen till min underbara mormor&morfar på middag eftersom mormor fyller år idag. Grattis finaste mormor! Måste snart börja fixa på mig lite. Ingen aning om vad jag ska sätta på mig och hur strikt dresscode det är så det får vänta lite till ;)

Ska hjälpa min kära bror förlora på FIFA 11 igen, haha. Ha det så bra så länge och enjoy Andres fina låt
så länge, hihi.


Kommentarer
Postat av: louise

sv; jess ;)

2010-12-26 @ 13:43:00
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0