ForHair.se

God (?) morgon

Helt otroligt att jag verkligen har tid att sätta mig och skriva ett inlägg på morgonen? ;o Egentligen vet jag inte om jag har tid. Finfina skånetrafiken har ju varit så vänliga att göra om tågtiderna. Samma tider som har varit där i hur många år som helst och vad jag vet är det ingen som har klagat på det, förutom att dom aldrig är i tid då. Mycket svårt att tro att just den punkten blir bättre av det här.

Iaf har jag inte riktigt koll på när jag borde gå hemifrån och när jag måste gå upp. De andra tiderna sitter så inpräglade i huvudet så det är svårt att ta in nya. Och just det, någon som vet vilken buss man ska ta från knutan till nicolaiskolan? Vanliga bussen kör annan väg nu o.o

Alltid något skit med skånetrafiken alltså.. Aja, ha en bra dag allihopa. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0