ForHair.se

God morgon lördag!

Igår blev det inte så mycket bloggning då jag fick en del att göra efter skolan och som många andra dagar orkade jag inte starta datorn och sätta mig ner och skriva ett inlägg. Men nu kan jag ju bara säga att jag och fin Louise tänker se Jay Smith live någon gång snart. Aldrig hört någon med en sån röst och jag kan ju bara säga att jag är förälskad, på riktigt.

Lyckan jag känner idag gör att jag bara vill sitta och lyssna på bra musik på hög volym. Tur att jag är ensam hemma atm då och kan skriva upp ordentligt. Och vet ni vad jag kan lyssna på? :D:D:D Till min stora lycka finns Tokio Hotels Best of album ute på spotify och jag ska lyssna igenom hela medans jag gör mig iordning för tjejkväll hos Louise, hihi.

Massa musik idag så ni får Jays bästa framträdande nu och en dagens låt senare. Mycketnöje! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2010-12-12 @ 19:59:11
Postat av: louise

fin bloggen blev!! :D

2010-12-12 @ 20:54:17
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0