ForHair.se

Förlåt, jag stressar

Ibland måste mar prioritera lite grann och de senaste dagarna har jag haft lite annat att tänka på och inte varit tillräckligt lugn för att sätta mig vid datorn och skriva ett inlägg. Men jag har inte glömt mitt löften, jag lovar!

Sovmorgon till skolan idag, mycket trevligt. Sen blev jag dock sjukt nervös inför vår redovisning imorgon, verkar som om alla andra har gjort mycket bättre och att vi skulle varit lite bättre på det hela. Får se hur det går.

Skulle egentligen hjälpt farmor imorgon men blev flyttat till på torsdag så imorgon pyser jag ut till min fin fina häst och myser istället. Idag spenderade jag dagen tillsammans med min älskling då vi firar 21 månader tillsammans, grattis till oss, hihi.

Vad har alla andra hittat på den här fina tisdagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0