ForHair.se

Tisdag!

Nu är det mindre än en vecka tills skolan börjar, var har tiden tagit vägen? Jag vill ha mer lov.. :( Men jag ska väl inte klaga, en del börjar ju på torsdag, höhö.

Igår tog jag andra dosen av gardasil vaccinet. Hatar fortfarande sprutor men jag överlever, tur det. Dock har jag ont i armen idag och försöker undvika att lyfta den högt då det gör ännu ondare då. Hemska tanke.

Idag då, hur ska vi spendera den här dagen? Tänkte börja med att lägga mig i sängen och mysa med min bok. Ska försöka låta bli att somna också, kanske man kan sova ordentligt i natt också. Inget roligt att vakna igen en halvtimme efter att man väl somnat..

Aja, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0