ForHair.se

Jag är tillbaka, för stunden

Under hela lovet har bloggen "legat nere". Har helt enkelt inte haft någon lust att logga in och ta mig tid att skriva något men plötsligt fick jag en väldigt stark längtan av att sätta mig och säga hej, haha.

Vad har hänt under lovet? Berätta allt orkar jag inte, men jag har umgåtts med min kompisar, haft en kompis från stockholm nere, varit på husbilssemester ute iskogen, missat hela Helsingborgsfestivalen och lite sådär. Och igår var jag och köpte massa koftor inför hösten och var nära på att köpa en stor och mysig halsduk också, fick en stor lust att gå och in och berätta om det då men struntade i det. Förmodligen kommer jag ångra mig extremt mycket att jag skriver det här men just nu längtar jag till hösten. Mysiga, varma koftor och snygga stövlar, here we come!


Kommentarer
Postat av: Bäver

Fortsätt skriva;) I Remember the sweetest thing you ever wrote me;) http://soclog.se/p/f.html?url=http://emmahlovisa.blogg.se

2010-08-09 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0