ForHair.se

Maaat!

Består hela min dag av mat? Nej inte riktigt. Jag har precis tryckt i mig en massa tacos och för adra gången idag känns det som om jag ska spricka, kanske äter för mycket?
Jag har förresten precis skickat över bilderna till tjejen som ska göra designen till mig, hoppas att det blir finfint. Jag är faktiskt lite spänd, har ju haft den här deignen sen jag började blogga för snart ett år sen och hoppas att vi mår bra av lite förändring.
I vilket fall ska jag gå hem till min älskling nu och mysa resten av torsdagen. Hoppas ni njuter av denna skärstordag, den är snart slut för den här gången ;)

Kommentarer
Postat av: j0lin

ha det bra ! o lycka till med designen

2010-04-01 @ 19:25:15
URL: http://astrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0