ForHair.se

God natt onsdag

Nu är jag väldigt trött eftersom jag faktiskt varit vaken sen halv sju imorse. Tid att bortsa tänderna och lägga mig i sängen och läsa lite. Tror aldrig att det tagit så lång tid för mig att läsa ut en bok. Men den är faktiskt rätt tjock och dessutom på engelska. Observera att jag gör det här på egen vilja, ingen har tvingat mig jag bara kände för det. Boken heter Angels och är skriven av en tjej vid namn Marian Keyes. Hon skriver väldigt bra tycker jag. Även om jag inte fattar vartenda ord..
Såhär ser boken ut, leta upp den och läs den! Ni kanske till och med gillar det? :)


Böckerna finns översatta till svenska också för dom som vill ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0