ForHair.se

God morgon!

Idag och är det fredag och inte vilken fredag som helst för idag är det valborg!

Hela den här veckan har jag vaknat en kvart innan min klocka ringer men dagen i ära lyckades jag vakna en halvtimme innan jag egentligen skulle gå upp. Visserligen är jag inte trött (gick och la mig kvart i tio igår för att jag var så trött på... ja..)

Snart är jag färdig här uppe, måste bara sminka mig lite. Köpte ju hms solpuder nu i veckan och jag håller fortfarande på att lära mig att använda plus att jag måste vänja mig vid hur jag ser ut med det på. Sen är det iaf bara en lugn frukost som gäller innan jag måste iväg till skolan.

Ha det bäst så länge :)

Kommentarer
Postat av: Lalleh

Vafan får du för dig att börja med puder precis nu när solen börjar komma fram o göra jobbet åt dig för? O.o

2010-05-03 @ 22:26:48
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0