ForHair.se

Fler lärare till utbildningar

Nästa vecka ska tre av våra lärare på någon utbildning och det betyder förhoppningsvis att på onsdag och torsdag har vi totalt 2 lektioner. Varför är det inte så oftare? Så otorligt skönt med korta skoldagar och så kan man bara hem och softa sen, ännu bättre nu när det börjar bli bättre väder ute :D

För övrigt har jag haft en rätt lugn dag i skolan då ingen har någon koll på vad det nya arbetet handlar om, så går det när två lärare inte sammarbetar. Idag har jag inga planer så får se var dagen för mig. Vad gör alla andra idag?

Blir en fin sommarbild i detta inlägget eftersom jag fortfarande längtar så mycket till sommaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0