ForHair.se

Lördag

Riktigt mysig lördag idag. Sovmorgon för första gången på evigheter, skönt som tusan. Blev dock väckt av solen rakt i ögonen, kunde varit värre? Iväg och köpa lite med mat tillsammans med mor som förresten stod och stekte amerikanska pannkakor till mig till frukost, du är bäst mamma.
Blev iväg dragen till väla med töserna och vi bestämde oss senare för att ha filmkväll hos Bekz så jag drog med Andre dit ist. Två bra filmer, började nästan gråta till Step Up, jag är sentimental och jag vet det. Tack för en mysig dag allihopa.
Imorgon är det söndag och sen är helgen slut. "Ohnej.. Nu får vi vänta en hel vecka tills det är helg igen..." Ord från Titti, kommer du ihåg? ;)
Aja, sov gott allihopa!
Pusspuss <3

Förlåt för att jag är sån bitch, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Y

Haha tack :D. Vad har du hittat på idag då?

kram<3

2009-09-13 @ 16:44:52
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Titti

haha, fina ordspråk det kommer från mig ;)<3

Jag saknar dig sjukt mkt, vi måste ses right? <33

2009-09-16 @ 21:16:01
URL: http://tittiscott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0