ForHair.se

Förkylningar, observera plural!

Som sagt, jag har lyckas bli förkyld, igen... Blev ju förkyld efter iow och kunde nästan inte prata ett tag och precis när den förkylningen håller på att försvinna kommer en ny? Tackvare min tur så lyckades jag med samma sak en gång till? Så igår började det igen, just nu är jag genomtäppt i näsan och ja sånt mysigt..
Troligtvis är mitt imunförsvar kasst? Ingen aning om varför, men det suger.. Är väl antagligen mer motaglig för virus då, som typ svininfluensan. Ja, jag vet att den inte är värre än en vanlig influensa. Men hur jävla roligt är det att ha influensa, spela roll vilken? Blir trött på detta nu iaf, ska se om jag kan lyckas smitta ner någon annan sjukt ordentligt nu (a) älskling? <3

Svininfluensa eller influensa, doesn't matter to me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0