ForHair.se

STS Reunion

Det va helt uderbart att träffa folket från Isle of Wight igår. Helt tråkigt att det inte va så många där men ni som va där, TACK!

Titti och Sandra va ju med, Sandra verkade ha roligt med sina sms :) Jag dansade för oss allihopa tror jag, bara jag som körde fullt tror jag. Ville inte stå stilla igår, på slutet fick jag med Titti också. Fyfan vad vi är bra! :)
I know you want me

Titti sov ju med mig inatt också, tog det riktigt lungt till typ ett då börjae vi göra oss iordning. När Titti drog kom min älskling och drack varm choklad med mig. Efter en stund gick vi hem till honom och bara chilla. Nu sitter jag i min säng och väntar på äpplekaka. Har varit sugen på det precis hela dagen! ;o Men alla är ju fortfarande mäta efter maten. Lagom roligt.. Funderar seriöst på att flytta runt på mina möbler nu, men vet inte om jag orkar. Tänk så hinner jag inte bli klar tills jag ska sova, då ser det bara ännu värre ut.. Jobbig känlsa.
Nu kallar mamma, kanske är dags för kaka iaf? :d

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Bäver

Hejsan Älskling<3, finns alltid här för dig och jag hoppas du hade roligt igår!<3.



Önskar oss 2 all lycka i världen(A)<3

2009-10-18 @ 20:29:57
URL: http://nylonbeaver.blogg.se/
Postat av: Titti

haha, tyckte jag dansa mkt :p <3

2009-10-18 @ 21:51:41
URL: http://tittiscott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0