ForHair.se

Stress stress

Kom precis hem igen. Fick köra som en dåre hem till Christina i jakt på en annan svart klänning. Hade ju en hemma jag skulle ha men naturligtvis ska jag ångra mig i sista sekund i jakt på något bättre xd Hade tur idag och hittade en supersöt klänning hemma hos Christina som nu har räddat min dag!
Om ungefär tio minuter kommer Titti och sminkar mig och sen har jag i stort sätt bara håret kvar att fixa. Största problemet nu kanske eftersom håret fortfarande va lite blöt efter duschen när jag satte på mig hjälmen. Smart är jag inte alltid (a) Ska försöka ta det lite lugnt ett tag nu innan Titti kommer lite så jag inte exploderar av all nervositet och förväntan :D
Ska bli så galet roligt att träffa några av Englandsfolket, speciellt älskade Saga. Du gjorde mina tre veckor på Isle of Wight till en dröm, tack bruden! <3
Ska ta med mig kameran tror jag, kanske fotar lite.
Whatever, hörs senare! :d
Jag och söta Saga på första discot :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0