ForHair.se

Michael Jackson i Idol? Nej tack..

Måste klaga lite. Skulle se idol idag med älskling men vi sket i det typ xd Hörde dock nästan alla låtarna när Jill satt utanför och tittade. Varför ihela fridens namn ska man försöka göra covers på så underbara låtar?! Fattade verkligen inte varför det skulel vara nödvändigt? ALLA som sjöng ikväll förstörde hans fina låtar.
Jag tycker egentligen att Idol är bra. Men idag blev jag besviken, mycket besviken. Vem som helst kan väl fatta att det är totalt OMÖJLIGT att göra en bra cover på hans fantastiska låtar?
Mycket dålig ide om jag ska va ärlig.. Gör oss alla en tjänst och gör inte om det!
Sitter och lyssnar på ORGINAL låtarna nu, helt underbart. Som musik i mina öron, *fniss*
Min humor suger, jag är trött. Godnatt :)

En legend, som på den tiden tillochmed va snygg! RIP! ♥



Btw, har ni hört MJ:s nya låt? Om inte så kolla här, guld värd!
http://www.youtube.com/watch?v=dV90DOuXfKo

Kommentarer
Postat av: Bäver

Tihi:P, Mj xd

2009-10-17 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0