ForHair.se

Jag är inte död..

Kunde lika gärna varit. Inte uppdaterat på hundra år, kände att jag behövde skriva lite nu. Har haft mysdagar, träffat älsklingen varje dag sen förra söndagen typ. Lagom mysigt enligt mig men kompisar, var är ni? ;s
Ingen aning om vad som händer, jag är inte sur, är folk sura på mig och jag har missat det? Aja..
Fett trött är jag, hela tiden. Tycker att det är på tiden att jag får sovmorgon. När fan ska jag hinna med det? Inte denna helgen iaf. Göteborg med Sandra och Titti imorgon, ska träffa folk från England. Fett saknad! Måste väl upp tidigt då så jag hinner med att fixa med allting xd Kommer hem vid halv fyra på natten och sen måste vi upp tidigt igen på morgonen eftersom vi ska åka hem med mamma. Ingen sovmorgon denna helgen.. Snart är det höstlov iaf, gud vad jag längtar!

Jag sitter här och fett hungrig och för första gången på länge fett förvirrad? Aja, whatever. Vill ni mig något så hör av er för fan! :d
Whatever, nu ska jag ner och göra något litet att äta innan jag svälter!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Bäver

Bara lagom mysigt xd:P

2009-10-17 @ 09:43:55
URL: http://nylonbeaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0