ForHair.se

God morgon

Gick upp igen precis. Vakna vid sex först och sen fick jag reda på att vi inte har någon spanska så somna igen :)
Igår tog jag en tur till väla med Rebecka. Sofie va även med ett tag, mysigt. Sen mötte älskling oss på vägen från hasslarp och i flykt rån regnet följde han med mig in igen. Tack för att du står ut med mig ;)<3
Träffa Alex en stund igår också, hon är snäll flicka och lät mig låna en mobil av henne så nu har jag "ny" igen men fortfarande samma nummer så smsa på :)

Ska snart börja göra mig iordning och gå till tåget. Ska se om jag kanske träffar Sofie en liten stund efter skolan men sen måste jag hem och göra klart bilen, ska ju köra imorgon igen! Efter det (eller under tiden?) ska jag träffa älskling igen. Han ska ju också med till banan imorgon, snäll som han är så ska han va där och hjälpa till en gång till. Du är guld värd älsk <3

Sån mobil har jag nu ;)


Ciao allaihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Bäver

Allt för dig<3



Älskar dig<3<3<3

2009-10-09 @ 08:53:51
Postat av: titti

Tycker vi kan träffas med idag ;o <3

2009-10-09 @ 09:10:08
Postat av: Jill

Jag och kim kommer och kollar:D älskar dig emma:D

2009-10-09 @ 13:52:03
Postat av: simonvk

fa* vad du går upp tidigt går du alltig upp 6 eller? ha de bra nu <3 vi ses snart !

2009-10-09 @ 19:58:16
URL: http://simonvk.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* hihi okej, jag skulle nog helst bo i New York! :)



Förlåt för sent svar, fick din kommentar för nån vecka sen :D !

2009-10-14 @ 21:21:40
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0