ForHair.se

Time changes people, my people!

Time changes people, my people!


Jag saknar allt det gamla, så som det va innan. Gud vad jag saknar...
Ja, jag vet att jag har varit kass vän. Men alla andra då, har ni varit dom där vännerna ni vill att jag ska va? Jag erkänner att jag gjort några fel här ja. I do. Men kom igen, ingen är perfekt. Räkna inte heller med att jag ska anstränga mig och göra allt ni inte gör mot mig. En gång i tiden va vi duktiga, vi va bäst! Inte alla tillsammans, men ja.. VI kom först. Nu tror jag att vi tagit varandra förgivet för länge. 'Vi behöver varandra. Jag behöver er.

Glöm inte det..

Kommentarer
Postat av: Mamsen

JAG är perfekt. Så det så. :p

2009-11-11 @ 20:52:50
URL: http://kingarrakk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0