ForHair.se

stockholm bitches!

Sitter med datorn på vårt rum och bloggar lite. Internetet är extremt segt men lite får man ju offra sig ;p Gått runt på stan idag och har köpt 1½ julklapp och imorgon lbir det globen med min älskade mamma! Skrev önskelista som oscar ska ha med sig ut på stan imorgon, hittade så sjukt mycket jag vill köpa men eftersom jag inte är så egoistisk så köpte jag bara två par klämmor till mig och sparar resten till julklappar :( trist att inte kunna köpa något åt mig så då får ju dom andra göra det :d
Nu ska jag sätta mig och ta det lite lugnt, tolv timmar i globen imorgon så måste ju vara utvilad ;)
Pusspuss <3

jag saknar dig också andre, <3

Kommentarer
Postat av: simonvk

välkommen till sthlm<3 ha de nice nu !<3

2009-11-27 @ 17:19:07
URL: http://simonvk.blogg.se/
Postat av: Bäver

Snällt att du kom ihåg mig Älskling<3:D!

2009-11-29 @ 18:57:51
Postat av: Jill

Saknar dig. Måste vara någon dag<3

2009-11-30 @ 16:26:47
URL: http://upptagenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0