ForHair.se

Skabbig, jag vet att ni älskar mig



Frös som tusan så satte på mig nattkläder och gömmer mig i mitt otroligt varma täcke. Ser ut som ett sovande monster, tur det. Attackerar inte då.

Av någon anledning känner jag mig så jävla stressad, har ingen läxa att göra ingetting men ändå sitter jag och tänker att gud, jag måste göra det nu! Men vad är det jag ska göra? Ibland är man konstig.. Försöker iaf ta det lugnt, läsa ikapp alla bloggar jag missat de senaste dagarna. Sen vet jag inte. Försöker att inte tänka på att alla min växter och shit dör på farmville atm. Jag har inte varit inne på bilddagboken och kollat uppdaterade bilddagböcker och inte heller har jag kollat på mina andra småspel. Kanske är därför jag är stressad? Skit i det, mina bloggar är mysiga.
Ska återgå till läsningen nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0