ForHair.se

Jag älskar dig!

Sitter här och bara tar det lugnt när det kommer ett sms från min kära mor. Fortsatte smsa en stund med henne, rätt intressant att jag kan smsa med min mamma som vilken annan kompis som helst. Jag är så glad att jag har min mamma. Så söt och gullig är hon, även när vi bråkar. Jag menar, utan mamma skulle ju inte lilla jag funnits och det hade ju varit sorligt. Och utan alla mina vänners mammor hade ju inte dom funnits. Så jag vill mest säga tack till alla mammor för att ni står ut med era ungar och gör dom till så underbara människor.
Mest vill jag säga tack till min egna mamma, ingen är som du och jag älskar dig! Vi borde ta bättre hand om våra mammor, det är ändå dom som sett till att alla vi är där vi är nu. Så än en gång, tack älskade mamma. Du är helt fantastisk!



Du är bäst mamma, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gulle dig. Jag älskar dig också. Hoppas att du har kul på bion med han den där. ,)



Puss på dig.

2009-11-20 @ 20:43:52
URL: http://kingarrakk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0