ForHair.se

Hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen. Så skönt att komma hem och ställa sig i duschen och ha tillgång till alla vanliga prylar igen. Fick träffa Jill en stund. Hon gav tillbaka min plattång och visade bilder på när vi va små. Herregud, hemskt det är att se hur man sett ut, haha. Till henne gav jag Andrés födelsedagspresent han blev tydligen glad xD

I helgen åker jag iväg med Titti till High Chaparral. Denna gången ska vi ha så in i helvetes roligt, vi är ju bättre kompisar nu också. Ett stort plus. Mycket våfflor och dansande mexicanare, right? ;)

Idag har jag inte så mycket att göra så om någon känner för att träffas så säg till? Jag är öppen för det mesta :)

Puss&kram så länge

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/780541/emmahlovisa?claim=gyjcg968bb2">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer
Postat av: Persson Philip

ojoj, så du har börjat blogga ^^. Ska kolla din blogg ofta då! ;)

2009-06-21 @ 18:34:13
URL: http://www.it-scouten.se
Postat av: Jill

Haha:D Tröjan va ju fin:D kramar

2009-06-21 @ 20:17:50
Postat av: Titti

Yaay, vi ska ha skiit skoj! :)<3

2009-06-21 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0