ForHair.se

Update

Idag har jag varit i skolan. Inte så mycket att göra där nu på slutet, slutar på fredag. Ska dock till skolan på måndag och vi nior ska ha vår avslutningsmiddag, där får vi våra betyg också. Lite nervös är jag faktiskt, behöver relativt bra betyg för att komma in på min linje. Bristen på arbete gjorde att vi fick sluta lite tidgare från skolan så jag och min kära mamma hann med en liten mysig stund med nygräddade våfflor. Gott :)
Jag har en ny bok, sista boken i serien om shopaholicen, jag satte mig och läste den en stund. Jag har fått en massa konstiga impulser på senaste tiden (folk som känner mig vet att jag är rädd för att bli tjock) och har börjat fokusera på min kropp lite mer. Hittade en skiva med yogainstruktioner. Tog mig tid och gjorde lite sånt. Någon som har testat? Jag tyckte iallafall att många muskler fick jobba väldigt mycket samtidigt som vissa övningar är mycket avslappnande. Nu är jag trött i hela kroppen och ska gå och ta mig en lång skön dusch och sen lägga mig och titta på en bra film. Ett bra slut på en mycket lugn dag.

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Lalleh ;*

Ååh fan va najs. har du o din mamma börjat komma ordentligt överens igen? Kanske lite mer tillit är på gång? (: Haha o tjock. sluta snacka stumpan ;O dock e de bra att du gör nått för att hålla igång, de äre aldrig fel på ((: <3

2009-06-09 @ 19:03:32
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vi pratar inte så mycket, det är mest inför imorgon. vi är båda ledsna och sånt så ja...

2009-06-09 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0