ForHair.se

Update

Ett sånt här tråkigt inlägg om min mycket intressanta dag.
Skulle egentligen åkt ner till min lilla älskling i Malmö men ja. Ändrade planer. Spenderade i stort sätt hela dagen med Sofie istället. Lagom mysigt och så. Fläskade oss en massa med glass&chips medans vi kollade på Shakespear in love. En helt underbar film, råder er alla att se den :) Vad Sofie tyckte om den är däremot tveksamt eftersom hon lyckades somna? xD
Senare bestämde vi oss för att gå ut och lära oss låten som alla skickade runt via sms. Askungens låt. För er som inte fått den så kommer texten här, varna känsliga läsare
Askungens låt
Vi ska knulla vi ska leka vi ska slicka vi ska smeka.
För de e ju poängen, att få henne i sängen.
Vi styr o sätter in den, nu har hon den i kinden. 
Ja sitter här och tjuter och fyfasen va ja njuter lilla flickaaa....
Denna låten satt vi och sjöng på när det blev dags för Sofie att gå hem. Hahaha.
Tittade lite på tv med familjen när jag kom hem och satte jag mig här. Imorgon vill jag ha lite mer spänning, det är sommarlov ffs! ;)
Tack för denna dagen iaf.

Puss&kram


Vad tycks om designen förresten? Jag är fett nöjd! :D Släng in en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Lalleh ;*

lalala du har börjat få styr på din blogg på riktigt älskling :D <3

2009-06-18 @ 11:39:08
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0