ForHair.se

En kväll med skratt och tårar


Tänkte att jag skulle berätta om vår lilla avslutningsmiddag.
Dagen började med att jag var hemma hos Sofie och gjorde mig iordning. Skulle ju haft lockar i håret men inget gick som det skulle så det slutade med att mitt hår bara va platt. Blev iaf nöjd med sminkningen :) Sen blev vi då skjutsade till skolan där elever och lärare väntade finklädda och allt. Vi blev bjudna på någon röd dricka (ingen aning om va det va) med en jordgubbe i samtidigt som vi tittade på bilder från vår skolgång.
Sen blev det middagen i matsalen bestående av kyckling med klyftpotatis, sås och sallad. Under måltiden hölls ett antal tal. Ett stort tack till Åkes tal, mycket personligt och väldigt gulligt, vi kommer sakna dig <3 Vi fick efterrätt också, en helt okej tårta&någonstans däremellan hade vi lite lekar xD Efter hela middagen fick vi betygen. Jag är förövrigt mycket nöjd med mina (a) Därefter va det dags för fotografering, alla gillar väl att bli fottade? Eller inte... Det jobbigaste av allt återstår, att säga hejdå till alla. Ensam stod jag och grät samtidigt som jag kramade alla. Jag kommer sakna alla så obeskrivligt mycket, klass 9 på kattarpskola vi är bäst!
Big love! <3

Såhär såg jag ut ;)


Kommentarer
Postat av: Lalleh ;*

Sv: haha du tror jag ska ta ansvar för att han inte ska drunkna? ;oo <3

2009-06-16 @ 13:56:57
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jättefin klänning. :) Jag har några bilder från när ni stod på trappan. Oscar fotade. Vill du ha?

2009-06-16 @ 22:47:44
URL: http://kingarrakk.zoomin.se
Postat av: Jill

Jag kommer att sakna dom flesta:D <3<3 Du va ursnygg i klänningen:D<3<3 puss

2009-06-21 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0