ForHair.se

Avslutning!

Idag är det avslutningamiddag i skolan. Sista dagen någonsin i den skolan. Som jag redan har nämnt är dom känslorna så sjukt blandade. En del av mig tycker att det ska bli obeskrivligt skönt att sluta medans en annan del absolut inte vill lämna alla kompisar och den hemtama skolmiljön. I höst blir det gymnasieskola och nya folk. Skrämmande men samtidigt så otroligt roligt!
Just nu sitter jag och väntar på att kompisar ska höra av sig, vi ska iväg och köpa blommor till alla lärare. Lite får man offra sig eftersom dom har stått ut med oss all denna tiden ;) Sen blir det hem och försöka göra sig lite fin till ikväll. Fixade naglarna lite igår, ska försöka göra något åt mitt hår. Min förstahandplan verkar ha runnit ut i sanden. Locktången jag skulle låna är "borta". Taskigt läge... Vet inte riktigt vad jag ska göra nu xD Plattar kanske ist. Om jatg hade vetat hur man gjorde hade jag kunnat lägga upp en bild på klänning och hela alltet senare. Får klura ut det ;)
Jaja, ha en förjävla bra dag allihopa!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0