ForHair.se

Tidningen Solo

Hängde med pappa och handlade och fick då syn på tidningen Solo. Kollade på framsidan och kände en extrem stor lust att läsa tidningen. Har aldrig läst den innan vet inte ens om den är bra men jag ville ha den. Pappa är kanske lite trött på att köpa tidningar till mig för han var väldigt ovillig till att köpa den. Tråkigt nog hade jag glömt  att ta med mig mina egna pengar så det blev ingen tidning för min del.
                                                                                                                 
Tänker dra med mamma och handla imorgon och då ska jag ta med mig mina egna pengar så att jag kan få den dära tidningen...
Någon som har läst den? :)

Förlåt för tråkigt inlägg, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Persson Philip

ojoj, solo låter ju bra ^^. Ja kan ta den när du e klar med den xD

2009-07-19 @ 17:44:08
URL: http://www.it-scouten.se
Postat av: linnea

sv: jajemän :D, tack.

2009-07-19 @ 18:35:44
URL: http://linnearinzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0