ForHair.se

Harry Potter och halvblodprinsen

Precis kommit hem efter att ha sett nya Harry Potter filmen.

Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen än. Gillade väl den men eftersom jag har läst boken blev jag lite besviken. Hela filmen kändes lite utdragen och det kändes som om hela filmens "händelse" kom ungefär de sista 5-10 minuterna. Lite onödigt att göra en 2½ timmes lång film då.. Aja, den va rätt söt iaf och jag är riktigt stolt över att jag inte grät en tår. Tihi (a)
Oscar bjöd mig på cola, ingen liten heller. Rymde 1,4 liter O.o

Köpte godis för hans pengar, som jag åt upp. När vi kom hem åt jag mer godis. Från hans påse (a)

Th is the shit <3

Kommentarer
Postat av: Persson Philip

ojoj, då ska man kanske inte se på den filmen med andra ord!? :O

2009-07-23 @ 01:13:44
URL: http://www.it-scouten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0