ForHair.se

Folkrace!

Idag va det folkraceläger eller vad man ska kalla det på banan. Pappa tycker att jag behöver träna (förstår inte var han kan få det ifrån..?) så jag fick va med. Tycker aboslut inte om att köra dom bilarna, jag vill ha min egen! Men det var roligt ändå.
Något deprimerande när jag tycker att jag kör så att det rycker och får kommentaren "Du tycker inte att du borde gasa lite?"
När jag tycker att jag är så snabb och duktig, men nej. Aldrig är man nöjd.
Snacka om att jag är trött nu. Sova fem timmar för att gå upp i ottan och va på banan i typ 8 timmar eller något.
Fick träffa älsk ett tag idag iaf. En elak skrutt... Men jag älskar honom iaf :) Han och Jill ska med hela familjen på bio imorgon, vi ska se Harry Potter. Hoppas den är bra nu så jag slipper bli besviken..

Vad har alla andra gjort idag?
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0