ForHair.se

Candy

                                             Jag fick mitt godis så har spenderat kvällen med att trycka i mig massa onyttigt.
Har även ett helt mörk choklad med hallon, tack för det tipset alex. Jag som inte ens gillar mörk choklad gillar den. Smakar inte alls mörk choklad och det är riktigt gott!
Fick träffa älsklings Rebecka också som jag inte träffat på hela veckan. Mys på det.
Yummy!

Big love! ♥
                                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Två tävlingar, bloppis & blogg awards!

Sv: tack tack:)

2009-07-19 @ 08:11:01
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

God Morgon!

Hur står de till med dig, en dag som denna! :D



Kram / Tobias

2009-07-19 @ 12:50:26
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0