ForHair.se

Bride Wars

Jag har precis sett färdigt filmen Bride Wars. En, enligt mig, extremt bra film. Att va tjej och inte se den filmen känns som en skandal. Filmen handlar om två tjejer som varit bästa vänner sen barnsben som av misstag ska gifta sig på samma dag. Båda har liknande drömbröllop och får därför stooora problem med planeringen...


Filmen fick mig att börja tänka, jag har ingen bästis.
Inte så att jag inte har kompisar, men jag har ingen kompis som är min allra bästa kompis.
Jag har ett antal verkligt nära kompisar som jag verkligen älskar, men ingen bästa, bästa kompis. Ingen som jag med all säkerhet kan säga kommer stå mig så väldigt nära resten av mitt liv. Just nu är det kanske inte så viktigt, men hur blir det senare i livet när jag inte har någon nära "barndomskompis"?
Spelar ingen roll vad ni tycker och tänker om mig nu, jag vill ha det så. Ha en miljon minne som man aldrig någonsin glömmer, minnen som har stor betydellse. Vissa band kan aldrig brytas
Var är mina obrytbara band?

Hur ni än har tolkat texten och på vilket sätt ni än känner, alla mina vänner betyder väldigt mycket för mig och jag älskar er. Ta inte illa upp eller så.

Ni lyser upp min vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0